Bewertungen von Sushi 8 Deurne

Neue Beurteilungen

4.0
Van dam
3 Mai 2024

Altijd goed eten

Kasia
30 April 2024

Zo als altijd lekker😋

Jonne
30 April 2024

Uur te vroeg bezorgd.

Peter van Hoof
28 April 2024

Het was echt super lekker!

Vd Ploeg
25 April 2024

Heerlijk gegeten, boontjes waren koud, dat was jammer

Ellis
25 April 2024

Veel saus over de sushi waardoor je de sushi zelf minder goed proeft

Rob
21 April 2024

We werden gebeld met de vraag of de bestelling ook eerder bezorgd kon worden. Ik gaf aan dat we vanaf 17.15 uur thuis zouden zijn, maar om 17.00 werd ik gebeld door de bezorger dat hij voor de deur stond. Gelukkig kon het snel en goed opgelost worden!

Purdey Braaf
21 April 2024

Altijd verse en lekker sushi

C H
20 April 2024

Goeie service, waren iets te laat maar kregen er iets extras bij als excuses! Top

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen dat het goed opgelost is! Bedankt voor deze positieve feedback en tot snel weer bij Sushi-Eight

Matthijs
19 April 2024
Mark Megend
19 April 2024

Helaas, was het niet wat we gewend zijn van Sushi-Eight Deurne. 18.00 u. ophalen volgens afspraak, 18.20 u. naar buiten lopen. Droge rijst, snotgare edamame zonder zout, wakame vergeten en een jongeman aan de balie die niet eens weet wat wakame is. Jammer, hopen dat het de volgende keer weer op het niveau is wat we van ze kennen.

Phoe
18 April 2024

Helaas 50 minuten later bezorgd als afgesproken. Bij aankomst was het koud(wat warm moest zijn) en klef niet smakelijk. Niet opgegeten, helaas omdat het eerder zeer goed was.

Christian
18 April 2024

Bezorging veel te laar. Gebeld en toen werd er gelogen dat ze er meteen aan zouden komen

Seykens
16 April 2024

Op tijd geleverd. 👍

Henri
13 April 2024

Prima sushi, vers en op de afgesproken tijd klaar

Antwort von Sushi 8

Goed om te horen Henri! Bedankt voor deze positieve feedback en tot snel weer bij Sushi-Eight

Nicky
10 April 2024

Helaas vond ik de chicken teriyaki niet lekker op smaak en de Koriaanse kip zou ik ook niet meer bestellen. Sushi was wel heerlijk! Bestelling was te vroeg geleverd aan de deur, gelukkig was ik net op tijd thuis.

Yuliia
10 April 2024
Niels vd Berkmortel
8 April 2024

Ivm cadeaubon besteld bij jullie. Was de 1e keer. Eten vaker sushi maar halen het dan vaker bij een ander Sushi-bedrijf in Deurne. Duidelijke en makkelijke site. Bezorgingstijden kloppen niet. Expliciet telefonisch gevraagd naar bezorgtijd ivm kinderen die mee aten en op tijd naar bed moeten. Uur later dan telefonisch doorgegeven, is gewoon niet zo fijn en handig want moesten uiteindelijk eten met kinderen die heel moe (lees lastig 😉) waren. Crispy rolls waren erg lekker, de andere special rolls die erbij zaten waren niet goed gerold, vielen uit elkaar. Leek wel of het bakje op de grond was gevallen. Jammer, maar onze eerste ervaring met Sushi Eight was niet zo positief.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Leopold
7 April 2024

Was weer heerlijk

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen dat het gesmaakt heeft Leopold! Bedankt voor deze positieve feedback en tot snel weer bij Sushi-Eight

Anoniem
5 April 2024
Manders
5 April 2024

Side dishes waren niet echt warm. Sushi leek niet helemaal vers.

Francisca
3 April 2024

Kom hier vaak Super lekkere sushi en ook super goede service

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lieve
2 April 2024

In totaal 2 uur en kwartier op mijn bestelling moeten wachten. Het eten was wel lekker.

C
2 April 2024

Besteld voor 19/19.15. Bezorgd na bellen om 20.25

Antwort von Sushi 8

Hoi C, vervelend om te horen dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen, onze excuses daarvoor! Zou u een mail met deze review naar info@sushi-eight.nl kunnen sturen zodat wij het vanuit daar op kunnen pakken en u een passende oplossing kunnen bieden? Mvg Team Sushi-Eight

Anoek van Leunen
1 April 2024

Het eten is lekker. Bezorging heel slecht! Geven een tijd door en komt een uur te laat, word niet op de hoogte gehouden. Wanneer je na belt word je bestelling pas gemaakt ‘want er kwamen andere bestellingen tussen’.

Antwort von Sushi 8

Hoi Anouk, vervelend om te horen dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen, onze excuses daarvoor! Zou u een mail met deze review naar info@sushi-eight.nl kunnen sturen zodat wij het vanuit daar op kunnen pakken en u een passende oplossing kunnen bieden? Mvg Team Sushi-Eight

Willem van Ansem
1 April 2024

Bezorging mag sneller, was koud. Eten is top! Foutjes worden goed hersteld.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tom Wijnands
31 MĂ€rz 2024

Bezorger gaf aan dat mogelijk de loempia’s koud zouden zijn. Reden hiervan is onbekend. Helaas bleek dit ook zo te zijn, waardoor onze warme producten geheel koud waren.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

SvdS
31 MĂ€rz 2024

Ruim een uur te vroeg en de saus vergeten helaas.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

WWelten
31 MĂ€rz 2024
Shirley
31 MĂ€rz 2024

Heerlijk zeg. Volgens tijdsblok gereed.

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen Shirley! Bedankt voor deze positieve feedback en tot snel weer bij Sushi-Eight

Hans Kanters
31 MĂ€rz 2024

Heerlijk en vers!

Martine
30 MĂ€rz 2024

De kipspiesjes waren wat droog en taai. De bezorger was even met 2 dingen tegelijk bezig op het begin maar daarna wel vriendelijk.

Rinia
29 MĂ€rz 2024

Complimenten aan de kwaliteit, service en vriendelijkheid. Heerlijk met de familie samen gegeten.

Van de ploeg
28 MĂ€rz 2024

Heerlijke sushi, enorm van genoten. Enige minpunt was dat we onvoldoende soja en gember en wasabi hadden gekregen. Maar we gaan zeker weer bestellen.

Claudia
28 MĂ€rz 2024

Normaal altijd super lekker. Dit keer was echt niks compleet. Rainbowroll geen spicy mayo, surf en turf miste de vermicelli, masago, saus en lente ui. Teriyaki chicken special roll zat geen kip boven op zoals aangegeven, alleen wat gebakken uitjes. De rol was ook echt klein. Rol met paling, was paling ook niet echt aanwezig. Het was dit keer mij geld echt niet waard! Ik bestel altijd graag bij sushi8, maar ben bang weer zoiets te krijgen...

Joyce
25 MĂ€rz 2024

De sushi was heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen Joyce! Bedankt voor deze positieve feedback en tot snel weer bij Sushi-Eight

Daisy
25 MĂ€rz 2024

De bezorging was bijna een uur later dan aangegeven en de bezorger was niet vriendelijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ellen
24 MĂ€rz 2024

Heerlijke sushi. Snelle bezorging.

Ww
22 MĂ€rz 2024

Twee porties Japanse kipnuggets besteld. Maar helaas maar 1 gekregen (ook 1 sausje). Ondanks telefonisch contact geen oplossing. Dat is jammer. Normaal gaat de bestelling wel goed

Beijers
21 MĂ€rz 2024

Bezorging was veel te laat.

Mark
18 MĂ€rz 2024

Prima service, bezorging op tijd, lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Goed om te horen Mark! Bedankt voor deze positieve feedback en tot snel weer bij Sushi-Eight

Jeroen
17 MĂ€rz 2024

Luxe sushi boot besteld. Heerlijk genoten van de lekker sushi. Mooi gepresenteerd.

Inge Elbers
17 MĂ€rz 2024

Heerlijke sushi! Wederom ontzettend lekker gegeten!

Hans Kanters
16 MĂ€rz 2024

Top👍

Marc
15 MĂ€rz 2024

Het was heerlijk wat moeten we nog meer er van zeggen, mooi op tijd en heerlijk gegeten.

Emma
13 MĂ€rz 2024

Altijd heel lekker. En goede bezorging

J Goossens
11 MĂ€rz 2024
Leopold
10 MĂ€rz 2024

Weer heerlijk gegeten Afspraak is afspraak....op tijd klaar

Antwort von Sushi 8

Goed om te horen dat alles naar wens is geweest Leopold! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Hans Kanters
10 MĂ€rz 2024

Super vers en wederom een feestje!!

Angelie
9 MĂ€rz 2024

Heerlijk gegeten

RF Windsant
9 MĂ€rz 2024

Wederom hartstikke lekker..en ooohhh so Fresh!!

Ingeborg
9 MĂ€rz 2024

Super vers en smaakvol!

Erik
8 MĂ€rz 2024

We hadden de BBQ FIREBOX, erg lekker en meer dan voldoende voor 2 personen! We gaan hem zeker nog eens bestellen, aanrader !!

Myriam Nourredine
8 MĂ€rz 2024

Vers, ruim assortiment en op tijd klaar

Renate
8 MĂ€rz 2024

Zoals altijd heerlijke sushi! Leuke aanbiedingen, snel bezorgd, smaakt fantastisch😄

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest Renate! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Rob
2 MĂ€rz 2024
Wendy
27 Februar 2024

Altijd vers en lekker!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

C. Linders
26 Februar 2024

dat het niet klopte maakt me niet uit. maar dat ik er zo lang aan telefoon mee bezig ben om duidelijk te maken.... Ik heb visite, het is mijn vrije dag.... zeg sorry, we lossen het op... Altijd goed. maar niet zo langdradig op onderzoek gaan.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Raoul Langendonk
26 Februar 2024

Vond het helaas best tegenvallen. Kreeg overigens Inplaats van kip cruncy een andere rol met krab..

Emma Vervoordeldonk
25 Februar 2024

Telefonisch contact gehad over bezorgtijd, ruim een uur langer geduurd, dan verteld
 Het eten was lekker maar heel jammer dat we zo lang moesten wachten terwijl er werd gezegd dat het er zo was

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Josephine Hagedooren
25 Februar 2024

Vandaag voor de 1e keer sushi besteld bij jullie. Het was heerlijk! Ook het bestellen ging goed, het tijdstip van ophalen, de dame die mij hielp. 👍 Ga zo door! Ik kom zeker terug!

Antwort von Sushi 8

Hoi Josephine, fijn om te horen dat het gesmaakt heeft en alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Hans Kanters
24 Februar 2024

Altijd perfect!!

Fanny
24 Februar 2024

Heerlijk weer, als altijd

Marleen
24 Februar 2024

Weinig smaak aan de sushi, het smaakte ook erg droog en leek “oude” sushi. Jammer

René van der Putten
24 Februar 2024
Christel
23 Februar 2024
Rinske van den Broek
23 Februar 2024

De bestelling zou tussen 19.05u en 19.20u geleverd worden. Ik belde om 19.35u en ontving nog eens 20 minuten later mijn bestelling pas. Heel erg jammer dat ik zó lang heb moeten wachten. Lekker was het gelukkig nog wel. Echter, als je snel-snel moet eten (had een afspraak), doet dat toch wel iets af aan het genieten ervan


Inge Coolen Sturrus
23 Februar 2024

Normaal gesproken zijn wij altijd super tevreden over de kwaliteit, nu helaas niet. Bij de eerste hap merkte we al dat het niet vers was zoals gewend. Het was taai. Misschien doordat het ook een half uur later was dan aangegeven? Maar in een half uur kan het eigenlijk ook niet zo snel taai zijn toch?

Matthijs van der Spek
22 Februar 2024
Van de Boogaart
19 Februar 2024

Ruim een uur te laat

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Nina
18 Februar 2024

De saus was vergeten en het was meer dan een uur later. Verder heeft het ooit verder geproefd als deze keer, omdat alles wat krokant had moeten zijn, niet meer erg krokant was.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hans Kanters
18 Februar 2024

Zeer vers en lekker!

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest Hans! Bedankt voor deze review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Tijn nooijen
15 Februar 2024

Sushi was heerlijk, maar op de website kon ik vooruit bestellen ik dat doen voor vrijdag 16 februari en maakte de bestelling op 14 februari. De bestelling bleef maar terug springen op 15 februari hele tijd opnieuw moeten aan klikken. Toen heb ik betaalt stond er bij de betaling dat het ze 16e word bezorgt. Maar in mijn bevestiging mail stond 15e. Ik heb ze die dag 6-7 keer proberen te bereiken maar niemand nam op.

Elise
15 Februar 2024

Wij hebben sushi besteld om 17:00 en aangegeven dat wij deze graag wilde ophalen rond 18:30-18:45 ruim optijd besteld dus. Ik snap heel goed dat het druk is en dat je eventjes kan wachten op je bestelling. Echter hebben we ruim een uur en 10 min gewacht op onze bestelling in de winkel terwijl er steeds werd gezegd dat de bestelling bijna klaar zou zijn. Er is niet gebeld dat het uit ging lopen of wat dan ook.. Erg jammer. Helaas vond ik de sushi ook niet van kwaliteit die ik normaal gesproken wel ben gewend.

Antwort von Sushi 8

Beste Elise, wat vervelend om te lezen dat het zo gelopen is! Onze excuses hiervoor. Wij willen u graag een gepaste oplossing bieden voor het ongemak. Zou je een mail willen sturen met deze review en bestelgegevens naar info@sushi-eight.nl zodat wij dit van daaruit op kunnen pakken? Mvg Team Sushi-Eight

Anoniem
15 Februar 2024

De sushi smaakte heerlijk! Op Valentijnsdag begrijp ik ook een vertraagde levering, maar 2 uur en een kwartier later zonder hierover geĂŻnformeerd te worden vind ik belachelijk.

Antwort von Sushi 8

Beste, wat vervelend om te lezen dat het zo gelopen is! Onze excuses hiervoor. Wij willen u graag een gepaste oplossing bieden voor het ongemak. Zou je een mail willen sturen met deze review en bestelgegevens naar info@sushi-eight.nl zodat wij dit van daaruit op kunnen pakken? Mvg Team Sushi-Eight

Nicolle
15 Februar 2024

Lekkere sushi en zeker qua prijs-kwaliteit.

Romee
15 Februar 2024

De sushi is heerlijk maar ik heb deze keer 45 min moeten wachten in de zaak op de sushi. Ik kon tussen 18:00 en 18:15 de sushi afhalen dus ik was er netjes om 18:10. Ik heb 45 min gewacht op de sushi omdat ze het nog moesten gaan maken. Ik baal daar best wel van want ik had dan graag een belletje gehad dat het langer duurde en dus pas later hoefde te komen, maar niet gehad.

Antwort von Sushi 8

Beste Romee, wat vervelend om te lezen dat het zo gelopen is! Onze excuses hiervoor. Wij willen u graag een gepaste oplossing bieden voor het ongemak. Zou je een mail willen sturen met deze review en bestelgegevens naar info@sushi-eight.nl zodat wij dit van daaruit op kunnen pakken? Mvg Team Sushi-Eight

Marieke Claassen
15 Februar 2024

Niks aan te merken op de sushi zelf. Maar qua bezorging... Om tien voor half zes besteld met de bezorgtijd van 18.15-18.30u. Dit werd veranderd naar 19.10-19.25. Oke, dat kan, het is erg druk waarschijnlijk door Valentijn. Echter kwam het eten niet, dus gebeld om 19.40. Met de mededeling; "het wordt over een half uur gebracht" Na een half uur was het er niet, en heb ik nog een half uur gewacht met bellen. " Het wordt nu gemaakt"... Uiteindelijk gingen we om 21.00u aan tafel.. Het zal gisteren voor jullie een enorm drukke avond geweest zijn, maar hou dan wel je klanten op de hoogte. En wees eerlijk. We bestellen sushi altijd bij jullie omdat we zo tevreden zijn, maar gisteren was echt niet oké.

Antwort von Sushi 8

Beste Marieke, wat vervelend om te lezen dat het zo gelopen is! Onze excuses hiervoor. Wij willen u graag een gepaste oplossing bieden voor het ongemak. Zou je een mail willen sturen met deze review en bestelgegevens naar info@sushi-eight.nl zodat wij dit van daaruit op kunnen pakken? Mvg Team Sushi-Eight

Wendy
14 Februar 2024

Bestelling is geannuleerd. Uur na bezorgtijd nog niets ontvangen. Zelf contact op moeten nemen om vervolgens te horen dat het nog eens 45 minuten gaat duren. Hierop de bestelling moeten annuleren.

R
13 Februar 2024

Kwam ruim een uur te laat. Ze belde dat het nog een half uur zou duren maar heb nog een uur moeten wachten. Chilisaus zat er ook niet bij.

As Verhoeven
11 Februar 2024

Eten is echt lekker!. Moesten iets langer wachten, vanwege drukte met Carnaval!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Saskia Nieuwelink
10 Februar 2024

Heel erg lekker, alleen is de bowl erg weinig. De meiden, die allemaal kleine eters zijn, hadden allemaal niet genoeg aan 1 bowl. Het zou beter zijn als de bowls wat groter zijn of eventueel nog een extra maat toevoegen dat je s, m en l hebt.

van Agggelen
7 Februar 2024

Helaas misten we de sojasaus. Gelukkig had ik zelf nog een flesje. Er zat erg veel saus aan de bovenkant van de plastic deksel. Heb betere bezorgingen en kwaliteit gehad.

Marleen
4 Februar 2024
Merle
3 Februar 2024

Jammer dat er regelmatig de bij bestelde saus word vergeten. Nu al meerdere keren mee gemaakt!

Tom
3 Februar 2024

De chicken wings waren meer kippenpoten dan kippenvleugels, dat was wel jammer. De kippenpoten waren ook minder lekker, vrij stug vlees.

Ana Goncalves
3 Februar 2024

All perfect

Land.
1 Februar 2024

Jammer, niet alles gekregen wat ik besteld en betaald heb. Verder eten oké. Wel wasabi, gember,stokjes en sojasaus gekregen die ik aangegeven heb niet nodig te willen hebben. Volgende keer beter.

Rob van deursen
1 Februar 2024

Zeer goed

John Rooijackers
29 Januar 2024

Wederom een heerlijke maaltijd! Echt beste sushi die we in Deurne hebben! En weer stipt op tijd, ga zo door en wij blijven bestellen..

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Goed om te horen John! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

A noniem
28 Januar 2024

De kwaliteit is niet meer wat het is geweest. Besteld zonder stokjes (want niet nodig), en wat denk je
 3 sets eetstokjes erbij :-(

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Vd Bergh
28 Januar 2024

Sushi was droog, plakkerig en hard. Leek zeker niet vers bereid. Erg jammer! Hebben ooit beter gehad. Hier bestellen we niet nog een keer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Stijn
22 Januar 2024

Beetje droog allemaal. De garnalen waren wel lekker.

Hans Kanters
21 Januar 2024
Linda Steenhuis
20 Januar 2024

De rijst was vrij hard en taai. Leek net oude Rijst. Heel erg jammer want had een grote bestelling gedaan. Normaal vind ik het altijd goed maar helaas was het vandaag teleurstellend.

Malloes
20 Januar 2024

Te vroeg en de sushi was heel plakkerig heel jammer

.
14 Januar 2024

Discussie gehad over de bestelling waarin de kok zelf niks durfde te zeggen en de kassa meisjes het op konden lossen voor de meneer. Altijd goeie bestellingen gehad en 0 problemen. Bestel hier normaal wekelijks. Maar dit stond me niet aan.

Aafke Hoeben
14 Januar 2024
Hans Kanters
14 Januar 2024

Geweldig iedere week nog beter, supervers! TOP!

Antwort von Sushi 8

Hey super fijn om te horen dat het naar wens is voor u Hans! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij sushi 8!

MW
13 Januar 2024

De sushi was zoals altijd heerlijk. De warme gerechten daar in tegen waren niet lekker. De ebi fry was te vet. Paneermeel droop van het vet. De yakotori waren te grote brokken (wel mals) kippendij en te weinig yakitori saus.