Bewertungen von Sushi 8 Deurne
Neue Beurteilungen
Matthijs van der Spek
Eric Verhoeven
Was vandaag gewoon wat minder. Niet kraak vers zoals anders. Bezorging wat laat.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Reggy Kuijpers
Altijd heerlijke sushi bij Sushi 8. Veel variatie. Zelfs een dag later is de sushi nog goed te eten. Daarnaast is het personeel beleefd en is de bestelling vrijwel altijd snel klaar. Sushi 8 is onze nummer 1 plek voor sushi!
Monique
Weer lekker top đ
JP
Was heerlijk de sushi
Rudy
Heerlijke sushi. De quality box deed haar naam eer aan!
Fanny Van Mierlo
Heerlijk weer en mooi op tijd!
W.M. van Rijt
Graag de volgende keer beter de bon lezen! Er zat en geen sojasaus stokjes enzo bij en ook geen Japanse mayonaise bij de loempia's en de gefrituurde kip stukjes. Verder zoals gewoonlijk kwaliteits sushi.
Kasia
We zijn altijd tevreden met jullie service. Heerlijke sushi en altijd op tijd! 10/10
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Jess
Het was weer heerlijk!
Kim
Sushi besteld voor het verjaardagsfeestje van mijn zoontje. Binnen 15 min was alles op!
Wendy
Geen verbetering punten alles perfect!! Mijn complimenten!
Michel Blok
De Sushi was 1uur en een kwartier te laat en de gember en wasabi ontbrak. Dus is natuurlijk drama voor je Sushi.
Paul
Het eten was op tijd klaar. (Afhaal) Verder smaakte het ook prima. Voor herhaling vatbaar.
Gerdie
Snelle service
Yvon
Heerlijke sushi. Echt een aanrader đŁ
K
Voor het eerst bij jullie sushi besteld en zelf afgehaald, na netjes gewacht te hebben op mijn bestelling ( gelukkig was het erg druk) zegt de jongeman dit is uw bestelling. Onderweg naar huis controleer ik deze omdat het lijkt of ik meer heb dan besteld. Mijn gevoel klopt, we hebben de bestelling van iemand anders. Hierop bellen en de jongeman vraagt of we terug willen komen. Dat doen we maar even. Mijn foute bestelling word aangenomen en zonder een sorry en zonder blikken of blozen doorgegeven aan de klant die nog steeds zit te wachten op haar bestelling. Hij heeft niet eens in de zak gekeken of alles er in zat. Mijn bestelling word op de Balie gezet en gemompeld dit is uw bestelling. Overigens de sushi is erg lekker.
Martens
Linda
Werd een uur te vroeg bezorgd. Gelukkig was ik gewoon thuis. Anders had ik geen verse sushi gehad
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Lydia kroezen
Altijd goed vriendelijke bezorging alleen zou je ook aan kunnen geven als je geen stokjes gember of soja saus wilt dit is beter voor milieu en verspilling
Joost
Heerlijke favorite box en verrassend lekkere Korean style chicken wings
A
Veel saus op de sushi
Lieke
Goede sushi, ik heb al voor de 4e keer besteld bij Sushi Eight. Lekkere smaken, altijd netjes bezorgd. Ik laat in de nodige gevallen de avocado weg in de sushi ivm allergie, en zet dit ook altijd in de opmerkingen erbij. Altijd is dit goed verzorgd, behalve deze laatste keer. Op de bon en in de bestelling staat de opmerking er wel bij, alleen in de sushi zat de avocado nog gewoon. Dit vond ik wel vervelend, maar gelukkig kon ik het er zelf nog uithalen. Hopelijk is dit bij de volgende bestelling wel weer gewoon goed geregeld. Verder tevreden!
Monique
Lekker zoals altijd
Mathy
Helaas zaten er deze keer geen stokjes, sojasaus, wasabi en gember bij, maar het smaakte goed
Marjo
Zoals gewend was het weer heerlijk. Rolls super lekkerđ„°đ
Hans van Dam
Het zoals gewoonlijk weer heerlijk, we hebben genoten.
Loes
Bij gewenste bezorgtijden aangegeven 18.30-18.45 Echter ze stonden al om 18.10u voor de deur. Gelukkig was ik wel thuis. Niet conform afspraak
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Tomasz Dekowski
Karin Van Deursen
Wel lekker, maar prijzig voor een afhaalmaaltijd
Hans Kanters
Prachtige doos en vol heerlijks!
Frank
Altijd goed, mooi optijd en mooi versierd
Marjo
ZĂł heerlijk die Rolls yammie.
Yvonne Jonkers
2 x moeten bellen en een uur later eten in huis.. Wel netjes opgelost met cadeaubon en lekkere loempiaâs đ
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Anita
Evt de naam van de sushi erbij, je ziet altijd wat wat is
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Alex
Te laat bezorgd. Telefonisch niet bereikbaar.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Daantje
Een uur telaat bezorgt, niks later weten over dat ze later waren. 3 keer moeten bellen. Verder was de sushi wel lekker maar de gefrituurde producten waren bijna koud.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Pia
Ruim een uur moeten wachten op mijn bestelling. Het zou om 18:15/18:30 bezorgd worden na een half uur wachten had ik gebeld en toen moest de bestelling nog gemaakt worden. Erg jammer want dit is al de zoveelste keer dat het zolang duurt met het bezorgen.
Antwort von Sushi 8
Dank je wel voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je weer lang hebt moeten wachten op je bestelling. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, zeker niet als dit al vaker is voorgekomen. Onze oprechte excuses voor het ongemak. We willen dit graag verder met je oppakken, zou je ons een mailtje kunnen sturen via info@sushi-eight.nl? Dan kijken we samen naar een passende oplossing.
Monique
Op tijd klaar en lekker zoals altijd
Ilias
Het was snel en lekker bereid.
Hans Kanters
Super mooie doos vol echt lekkere sushi đ
Marlene
Het was allemaal top
Bronstein
De sushi was heel erg lekker, alleen wat eigenlijk warm moest zijn was al redelijk koud erdoor ook droger. We hadden besteld tussen half 6 en kwart voor 6 ik kreeg een berichtje om 17.45 dat de bestelling onderweg was en kwam pas 18.20 aan.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
R van der Ploeg
Top kwaliteit! Mooi op tijd, en wat extra's gekregen uit de frituur! Wij bestellen hier heel graag.
Femke
Besteltijd 17.30u/17.45u en rond 18.00u stond de bezorger voor de deur. Helaas zonder onze bestelling want deze had hij bij de verkeerde geleverd. Dus weer terug gemoeten en uiteindelijk om 18.30u pas aan het eten zitten. De sushi was hierdoor gewoon klef en de handrollen al helemaal. De bijgerechten waren inmiddels ook koud. Vind het ook geen fijn idee dat ons eten wellicht wel is opengemaakt door anderen en/of aan is gezeten.. Bestellen toch voor een hoop geld sushi en nog nooit geen problemen gehad wanneer we afhalen. Helaas zo wel een domper..
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Sushi 8
Bedankt voor het delen van je ervaring. Wat je beschrijft is uiteraard niet hoe het hoort te gaan, en we begrijpen dat dit erg teleurstellend is geweest. We gaan dit intern bespreken met het betreffende filiaal. Mocht je dit verder met ons willen oppakken, stuur dan alsjeblieft even een mail naar info@sushi-eight.nl met je bestelgegevens. Dan kijken we graag samen naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight
Pien
Bestelling een uur te laat bezorgd, dit kan natuurlijk wel eens gebeuren en vind ik nog niet eens zo erg maar ik miste een aantal dingen. Geen sojasaus wasabi oid, gelukkig had ik zelf nog een klein beetje sojasaus in huis anders had ik alles droog op moeten eten. Ook nog extra spicy mayo besteld bij de gefrituurde ebi maar ook daarbij geen saus geleverd. De bezorger gaf aan er iets extras bij te hebben gedaan ivm de late levering maar ik heb niks kunnen vinden. Het was enkel mijn bestelde sushi zonder saus oid. Ik wilde hier graag contact over opnemen via mail maar die is nergens te vinden. Ik vind âŹ53 nogal veel met zoân slechte service en ontbrekende dingen van mijn bestelling. Ik hoor nog graag van jullie!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Sushi 8
Bedankt voor je bericht. Wat je beschrijft is absoluut niet hoe we het willen doen, en we begrijpen dat dit erg frustrerend moet zijn geweest â zeker bij een bestelling van dit bedrag. We willen dit graag goedmaken. Zou je ons een mail willen sturen op info@sushi-eight.nl met je bestelgegevens en filiaal? Dan sturen we je een passende compensatie toe in de vorm van een cadeaubon. Onze excuses voor het ongemak en bedankt dat je de tijd nam om dit met ons te delen. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight
Kasia
Zoals altijd lekker :)
Leny
De saté was taai en droog. Niet opgegeten.
Merel
Alles verser dan vers! Super lekker en aardig personeel.
roger
Bezorging pas na 25 over de maximale tijd. Ebifry was niet meer warm. Sausjes waren niet meegeleverd. We zijn beter gewend van sushi8.
Carla
Weer heerlijke sushi, mooi op tijd geleverd.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Anke
Ruim een uur later bezorgd dan toegezegd en zelf erachteraan moeten bellen waar het blijft. Na 5x bellen namen ze de telefoon pas op.
D poortman
Ik miste helaas alleen de teriyakisaus bij de bestelling
Corine Linders
Super mooi op tijd.
Hans Kanters
Top! Heerlijk vers en smaakvol.
Fenna Strijbos
Ik had aangegeven bezorgen tussen 17.45 en 18.00, omdat wij niet eerder thuis waren. Om 17.00 uur staat er iemand met onze bestelling voor de deur. Deze heeft de bestelling mee terug genomen en (ik hoop) daarna om 17.50u een verse portie bezorgd.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Angelique
Mooi optijd. Heerlijk gesmaakt.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Mark
Perfect op tijd bezorgd, prima gerold, heerlijke smaken.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Angelie
Bestelling om 17.30 uur gedaan met levering tussen 18.30 en 18.45, na twee keer bellen uiteindelijk geleverd om 19.30 uur. Er wordt n kadootje beloofd door late bezorging, maar niets gezien
Welten
Zoals altijd weer super! Mooi op tijd geleverd en erg lekker eten.
Mar
Henk
Hanneke van Boxmeer
we bestellen vaker hier sushi en die is altijd super lekker en goed. Vandaag bestel voor leveren tussen 16.45-17.00 uur. Om 17.00 uur een mail ontvangen dat bezorger onderweg was. 17.45 uur heb ik gebeld maar nam niemand op, 18 uur kwam de bezorger. Kan gebeuren dat het vertraagd is maar laat dit even weten. Sushi was warm en niet de goede kwaliteit welke we gewend zijn.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Sushi 8
Dank je wel voor je bericht en onze excuses voor het ongemak. We nemen dit serieus en bespreken het met het betreffende filiaal. Mocht je nog niet geholpen zijn, neem dan gerust contact met ons op via info@sushi-eight.nl. Dan kijken we graag met je mee. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight
Hans Kanters
Deze keer zelf opgehaald omdat het erg druk was maar dat is een goed teken, was erg lekker en heerlijk vers. Bedankt nog voor de gratis loempiaâs đ
kelsey
de sushi was heerlijk alleen na dat we een bericht kregen dat het onderweg was duurde het nog 45 minuten voor dat het er was en waren de warme dingen afgekoeld
John Rooijackers
Deze was echt TOP! Bestellen vaak, maar deze was echt super lekker!! En perfect op tijd bezorgd, complimenten voor op een Zondag! đ
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Hans Kanters
Heerlijk, dank voor de gratis gefrituurde garnalen đ
Erwin
Fam. vd Broeck
Tussen 18.45 en 19.00 uur bezorgen werd 20.10 uur! Om half 8 nog eens gebeld waar het bleef maar je krijgt iemand aan de telefoon die niet te verstaan is. Geen excuus, de bestelling komt eraan. Dit is echt uitermate slecht.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Sushi 8
Wat jammer dat je bestelling niet naar wens was. We streven altijd naar de beste service en kwaliteit. Bedankt dat je dit met ons deelt. Mocht je nog niet geholpen zijn, neem dan gerust contact met ons op via info@sushi-eight.nl. Dan kijken we graag met je mee. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight
Van den anker marina
Super kwaliteit,bezorgtijd zoals afgesproken
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Rudy
Snel geleverd en heerlijke sushi!
Hans Kanters
Prachtige zwarte box en heerlijk vers zoals altijd!
Brigit Philipsen
de bestelling was snel klaar, betaalbaar en erg lekker!
B
Joosten
M.
Top
Tim
Kwaliteit is prima, bezorging was niet zo goed. Leek wel of alles in de blender had gezeten, na telefonisch contact de bestelling nogmaals geleverd en heerlijk gegeten.
Auke
De zalm op de sushi word wel vort flinter dun gesneden đ
Marleen
Normaal gesproken ben ik erg tevreden over sushi 8. Deze keer helaas niet, de bezorger was er 15 minuten te vroeg, ik was niet thuis , bezorger is 20 minuten later terug gekomen met hetzelfde eten wat ondertussen koud is geworden. Vervolgens kom ik tijdens het eten van mijn pokebowl er achter dat de verkeerde saus in de bowl zat.
Antwort von Sushi 8
Beste Marleen, Dank je wel voor je eerlijke feedback en voor het feit dat je normaal gesproken zo tevreden bent over ons â dat waarderen we enorm. Wat jammer om te horen dat het deze keer niet goed is gegaan. De te vroege bezorging, het afgekoelde eten en de verkeerde saus in je pokĂ©bowl zijn uiteraard niet zoals het hoort. Onze excuses daarvoor. We nemen dit intern op met ons team om dit soort fouten in de toekomst te voorkomen. Als je ons een bericht stuurt met je bestelgegevens, kijken we graag hoe we dit voor je kunnen goedmaken. Hopelijk mogen we het bij een volgende bestelling weer beter doen. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight
Jolanda Martens
Heerlijke sushi
Thijs Van Der Heijden
Henk
Zeer lekker gegeten.
Peter
Prima, goede kwaliteit, heerlijk!!!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Hans Kanters
Geweldig en supervers, zalm voortreffelijk!
Antwort von Sushi 8
Geachte heer Kanters, Wij zijn verheugd om te horen over uw fijne ervaring bij ons en wij willen u ook bedanken voor het tijd nemen om deze review te schrijven. Wij hopen u snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight
Shelena Steevens
Snelle bezorging voor prima kwaliteit sushi!
Corine Linders
Anke
Waar normaal de kwaliteit goed is was het nu teleurstellend. Ik heb zelf getwijfeld of ik het veilig op kon eten. Kleur van de zalm was niet goed en het was een beetje snotterig. Over algemeen was de sushi aan de warme kant. Smaak was flauw. Bezorging half uur eerder dan aangegeven.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Sushi 8
Geachte Anke, wij zullen dit per direct gaan onderzoeken en we gaan ons best doen om dit ook in de toekomst te voorkomen, want het kwaliteit van onze vis is simpelweg cruciaal. Wat betreft de bezorging gaan we zeker toepassen bij bezorgen van toekomstige bestellingen. Team Sushi Eight.
Hans Kanters
Fantastisch!!
Monique
Lekker, op tijd klaar TOP!
Top
Mark
Jolanda Hodzelmans
Bezorging redelijk vlot maar toch bijna 1 uur wachten.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Jordy Lagarde
Was super verpakt en bezorgd. Het eten was voortreffelijk en wij gaan zeker vaker bestellen. Het geweldige is dat jullie een chicken box hebben en daar zijn wij zeker liefhebber van. Dank voor de extra gefrituurde garnalen en loempiaâs!
Loes
Bestelde zonder rucola, maar er zat toch rucola op de sushi
Van den elzen
Heerlijk!
Hans Kanters
Heerlijk en super vers. Top đ
Suzan van der Loo
De bezorging was een uur te laat. Vorige keer ook. Dat is echt een verbeterpunt. De bezorger zelf deed zijn uiterste best
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Mathy
Het smaakte weer heerlijk De bezorging was heel goed op tijd alleen was de inhoud naar 1 kant geschoven maar het was toch net zo lekker
Ellen
Heerlijk en op tijd zoals gewoonlijk
Cindy
De extra bestelde wasabi zat er helaas niet bij.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Sushi 8
Bedankt voor je uitgebreide feedback. Wat vervelend om te horen dat het mis is gegaan bij het afhalen van je bestelling, en vooral dat dit niet netjes is opgepakt. Dat is uiteraard niet de service die je van ons mag verwachten. We zijn blij dat de sushi gelukkig wel heeft gesmaakt, maar begrijpen dat de ervaring eromheen beter had gemoeten. Zou je ons een mailtje kunnen sturen op info@sushi-eight.nl? Dan kijken we graag samen naar een passende oplossing. Onze excuses voor het ongemak!